Υπηρεσίες που παρέχουμε στο συνεργείο evaggeloutyres.gr :
- ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
- ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΜΠΡΟΣ – ΠΙΣΩ
- ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΓΙΑ ΤΥΧΩΝ ΦΘΟΡΕΣ
- ΕΛΓΧΟΣ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
- ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
- 24 ΩΡΕΣ ΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
- ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΖΑΝΤΩΝ
- ΥΠΗΡΕΣΙΑ PICK UP & DELIVERY
- ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
Πότε θέλει ευθυγράμμιση το αυτοκίνητο και γιατί
Με πολύ απλά λόγια, ευθυγράμμιση θέλει ένα όχημα όταν «τραβάει» (παρεκκλίνει από την πορεία του), το τιμόνι δηλαδή είναι στριμμένο και το όχημα πάει ευθεία. Πολλοί πιστεύουν ότι αυτό συνήθως οφείλεται σε κάποια λακκούβα/σαμαράκι που έτυχε να περάσει το αυτοκίνητο και ότι με χαμηλό κόστος και σχετικά γρήγορα το πρόβλημα θα λυθεί. Αυτή είναι όμως η μισή αλήθεια.
Σημεία που επηρεάζουν την ευθυγράμμιση
Μπαλάκι (σφαιρικός σύνδεσμος): Αυτό το εξάρτημα συνδέει το ψαλίδι με το άκρο. Αν έχει κοπεί θα έχει δημιουργήσει κενά (τζόγος) ανάμεσα στο άκρο και το ψαλίδι, με αποτέλεσμα ο τροχός που συνδέεται στο άκρο να χάνει την ευθυγράμμισή του. (Κόστος αντικατάστασης €30+)
Ακρόμπαρο: Συνδέει το τιμόνι – κρεμαγιέρα με το άκρο – τροχός. Αν έχει σημαντική φθορά, δηλαδή έχει κοπεί το λάστιχο του, θα έχουμε πάλι τζόγο με αποτέλεσμα ο τροχός να χάνει την ευθυγράμμισή του. (Κόστος αντικατάστασης €30 – €100)
Silent blocks ψαλιδιών: Είναι λαστιχένιοι σύνδεσμοι που ενώνουν τα ψαλίδια στο αμάξωμα. Αν έχουν κοπεί, το ψαλίδι θα έχει επίσης κενά (τζόγο) με αποτέλεσμα να έχει κενά και το άκρο με τον τροχό που είναι συνδεμένα με αυτό. Συνεπώς, ο τροχός χάνει την ευθυγράμμισή του. (Κόστος αντικατάστασης €30 – €100)
Ανάρτηση: Ακόμη ένα σημείο που επηρεάζει την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου. Αν έχουμε σημαντική φθορά στο αμορτισέρ (π.χ. σπασμένο καλάμι), όχι μόνο θα νιώθουμε πολύ έντονα τους κραδασμούς κατά την οδήγηση (test-drive) αλλά θα έχουμε και πρόβλημα με την ευστάθεια του οχήματος, δηλαδή θα αποκλίνει από την πορεία του (κόστος αντικατάστασης €60 – €250 το κάθε αμορτισέρ).

Τι είναι ζυγοστάθμιση και πότε χρειάζεται να γίνει;
Μία διαδικασία που πολλές φορές ακούμε, αλλά λίγες φορές καταλαβαίνουμε τι ακριβώς προσφέρει στο αυτοκίνητό μας, είναι η ζυγοστάθμιση των τροχών. Σε όσους το θέμα αυτό αποτελεί πεδίο ανεξερεύνητο, θα πρέπει αρχικά να ξέρουν πως αν και εφόσον νιώσουν τρέμουλο του τιμονιού κατά την διάρκεια της οδήγησης θα πρέπει να το πάνε αμέσως για ζυγοστάθμιση.
Το όλο πρόβλημα προκαλείται από την ανομοιόμορφη κατανομή της μάζας στο εσωτερικό ενός ελαστικού. Υπάρχουν δύο είδη ανισορροπίας τέτοιου τύπου, η στατική και η δυναμική. Το θέμα είναι να ξέρετε πως η πρώτη προκαλεί ανώμαλη κύλιση του ελαστικού και η δεύτερη πλευρική ταλάντωση και ισχυρό τρέμουλο του τροχού. Στην τελική όλα αυτά προκαλούν άβολη οδήγηση, αχρείαστη και ανομοιόμορφη φθορά των τροχών του αυτοκινήτου σας με αποτέλεσμα να θέλουν πιο γρήγορα αντικατάσταση.
Η ζυγοστάθμιση των τροχών μπορεί να γίνει μόνο σε βουλκανιζατέρ ή συνεργεία που διαθέτουν το κατάλληλο μηχάνημα και δεν μπορεί να την κάνει κάποιος μόνος του. Με τη βοήθεια του μηχανήματος το οποίο θα δείξει που υπάρχει το πρόβλημα, θα τοποθετηθούν αντίβαρα στα «ελαφριά» στα κατάλληλα σημεία της ζάντας και το πρόβλημα σας θα λυθεί μία και καλή. Να σημειωθεί ότι η ζυγοστάθμιση γίνεται σε κάθε αλλαγή ελαστικών ή ζαντών, ενώ παρέχεται και στα service, όταν αυτό είναι απαραίτητο.
Επίσης, πολλές φορές η ζυγοστάθμιση συγχέεται με την ευθυγράμμιση, η οποία είναι ένα άλλο πρόβλημα των τροχών και διορθώνεται με τελείως διαφορετικό τρόπο.